27.7.10

SUPER JUNOR: NO OTHER [lyrics + malay translation]

heyya fella!
ah sorry, we are too busy pursuing our studies... sigh we really miss our active days :/



 LIRIK & TERJEMAHAN


[*]
neo gateun saram tto eobseo
Bagaikan tiada yang lain seperti dirimu
juwireul dulleobwado geujeo geureoteon geol
Biarpun daku melihat ke sekeliling, bagaikan ianya begitu
eodiseo chatni neogachi joheun saram
Di manakah kan ku boleh cari seorang yang baik seperti dirimu
neogachi joheun saram
Seorang yang baik seperti dirimu
neogachi joheun maeum
Hati yang baik seperti hatimu
neogachi joheun seonmul
Hadiah yang terbaik seperti dirimu

neomu dahaengiya aesseo
Aku berasa sungguh senang,
neoreul jikyeojul geu sarami baro naraseo
orang yang akan melindungi dirimu ialah daku
eodiseo chatni nagachi haengbokhan nom
Di manakah kan kau cari lelaki segembira diriku
nagachi haengbokhan nom
Lelaki segembira diriku
nagachi utneun geureon
Seseorang yang tersenyum seperti diriku
choegoro haengbokhan nom
Lelaki yang paling gembira

neoui ttatteutan geu du soni chagapge
Tangan mu yang hangat terasa sejuk
chagapge sigeo isseul ttae
Pabila diriku terasa sejuk
neoui ganghaetdeon geu maeumi nalkaropge
Hatimu yang kuat itu menjadi lemah
sangcheo badasseul ttae
Pabila diriku terluka

naega jabajulge anajulge salmyeosi
Aku memegang tanganmu, merangkul dirimu, dengan senyap
geugeoseuro jageun wiroman doendamyeon jokesseo
Aku hanya berharap kau kan mendapat sedikit keselesaan
eonjena deo manheun geol
Ianya tidak apa jika kau tidak tahu hatiku
haejugo sipeun nae mam neon da mollado dwae
Sentiasa mahu memberi dirimu lebih lagi

gaseumi sorichyeo malhae
Hatiku mahu menjerit kepada mu
jayuroun nae yeonghon
Jiwaku yang bebas
eonjena cheoeumui i maeumeuro neoreul saranghae
Aku sentiasa mencintai dengan hati sejak mula lagi
georeowatdeon siganboda
Ada lebih banyak hari lagi
nameun nari deo manha
Dari masa-masa yang telah kita jalani bersama

repeat [*]


naui gananhaetdeon maeumi nunbusige
Pabila hatiku yang kasihan
jeomjeom byeonhaegal ttae
Mula berubah dengan cepat
jageun yoksimdeuri deoneun neomchiji anke
Pabila isi hatiku mula berkembang
nae mamui geureut keojyeogal ttae
Dan ketamakan dalam hatiku tidak lagi mengalir

algo isseo geu modeun iyuneun bunmyeonghi
Daku memahami semua alasan dengan jelas
nega isseojueotdaneun geot
Yang kau berada di sini
geugeot ttak hana ppun
Hanyalah itu
eonjena gamsahae.
Daku berasa sangat berterima kasih
naega neomankeum geuri jal hal su itgenni
Bolehkah ku menjadi sebaik dirimu?


gaseumi sorichyeo malhae
Hatiku mahu menjerit kepada mu
jayuroun nae yeonghon
Jiwaku yang bebas
eonjena cheoeumui i maeumeuro neoreul saranghae
Aku sentiasa mencintai dengan hati sejak mula lagi
georeowatdeon siganboda
Ada lebih banyak hari lagi
nameun nari deo manha
Dari masa-masa yang telah kita jalani bersama


repeat [*]


[RAP]
itjanha jogeum aju jogeum na sujupjiman neon molla sogeun
Dengar sini, daku sedikit, hanya sedikit malu, tapi dirimu tidak tahu apa di dalamnya
taeyangboda tteugeowo nae mam jom arajwo
Fahamilah hatiku, ianya lebih hangat dari matahari
TVsyoe naoneun Girldeureun mudaeeseo
Gadis-gadis cantik yang selalu muncul di dalam siaran TV
bichi nandedo neon eonjena nunbusyeo
sentiasa bersinar di atas pentas, tetapi dirimu sentiasa lebih mempersona
(naega michyeo michyeo Baby)
(Aku menjadi gila, gila, sayangku)
saranghandan neoui mare sesangeul da gajin nan
Pabila daku berkata 'Aku cinta padamu', dunia ini adalah milikku
You & I, Look so fine neo gateun saram isseulkka
Kau dan aku, nampak sentiasa tenang, adakah yang lain seperti dirimu?
saranghae o, naegeneun ojik neoppuniran geol
Aku cinta pada mu, oh, bagaikan kaulah hanya satu untukku
babo gateun naegeneun jeonburaneun geol arajwo
Tolonglah tahu kaulah segalanya untuk orang yang jahil ini

gateun gireul georeowasseo
Kita berjalan di atas satu jalan yang sama,
urin seoro darmagago itjanha
Kita bagaikan menyerupai antara satu sama lain
nollaul ppuniya
Hanyalah kekaguman
gomaul ppuniya
Hanyalah terima kasih
saranghal ppuniya
Hanyalah cinta

repeat [*]

neo gateun saram tto eobseo
Bagaikan tiada yang lain seperti dirimu


SILA AMBIL DENGAN KREDIT SEPENUHNYA
lirik: thelapan.com
terjemahan inggeris: kpopsubs1@youtube
terjemahan bahasa melayu: juzlilteen.blogspot.com

5 ulasan:

  1. tq..... saya suka lirik dan terjemahan nya... kalau boleh awak boleeh ajarkan saye bhsa korea!! saya rse awak seorang yg fasih n bijak dlm bhsa korea.. FYI, im so addicted n loved korean very much since im at secondary school!! may u!! just add me in FB. www.facebook.com/fiqqi.ahmmod

    BalasPadam
  2. =,= fyi, idk bout korean language, saya tolong ajar bhasa inggeris boleh lah....

    BalasPadam
  3. super junior pun illuminati ke? :(

    BalasPadam
  4. sorry~~~~ still tak taw. buat stakat ni shinee dgn narsha je yg ad unsur2 tu dlm MV diorg....

    BalasPadam
  5. smoga lirik ini bermanfaat bagi smua.

    BalasPadam

:D terima kasih kerana memberi maklum balas :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...